گــــروه تـاســیـســاتــی دایــــی یاســــر

DAEE YASER INSTALTION GROUP... مجری سیستم های مدرن ساختمانی صنعتی و کشاورزی

گــــروه تـاســیـســاتــی دایــــی یاســــر

DAEE YASER INSTALTION GROUP... مجری سیستم های مدرن ساختمانی صنعتی و کشاورزی

گــــروه        تـاســیـســاتــی        دایــــی یاســــر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات

نویسندگان

مزایای لوله اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی UPVC

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

لـولـه     و     اتـصـالات     UPVC

               

گـروه تاسـیـسـاتـی دایـی یاسـر

            

مزایای لوله،اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی UPVC

مقاومت در برابر کلر و مواد شیمیایی در سیستم لوله کشی یو پی وی سی:لوله و اتصالات یو پی وی سی مقاومت بالا در برابر کلر و مواد شیمیای و خوردگی دارند.مقاومت پایین فلزات در برابر کلر باعث خورده شدن آنها و در پلیمرهایی مانند PP باعث خشک شدن و شکننده تر شدن میشود که این امر باعث کوتاهتر شدن عمر این سیستم ها و تجهیزات آنها میشود در حالیکه این مشکل در لوله و اتصالات یو پی وی سی حل شده است.

         

عدم رسوب گیری و زنگ زدگی در سیستم لوله کشی یو پی وی سی:در استخر ها و محل هایی مانند جکوزی که آب گرم در آن جریان دارد به مرور زمان رسوب زیادی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی می باشد در اتصالات و شیر آلات تشکیل میشود. این مشکل که در کل سیستم لوله کشی فلزی (گالوانیزه و استیل)به وفور مشاهده میشود باعث افت فشار و از کار افتادن شیر آلات خواهد شد.در حالیکه مشکل فوق در سیستم های لوله کشی یو پی وی سی حل شده است


نصب سریع،آسان و کم هزینه سیستم لوله کشی یو پی وی سی:نصب سریع و آسان با هزینه های نصب پایین تر در سیستم لوله کشی یو پی وی سی در مقایسه با سایر سیستم ها لوله کشی استخر،همچنین زیبایی و هماهنگی سیستم لوله کشی یو پی وی سی بر خلاف فلزات (گالوانیزه،استیل)و پلیمرهای دیگر از جمله پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای بهتر دارند و حجم بیشتری برای فضای موتور خانه و تاسیسات می گیرند از دیگر علل برتری یو پی وی سی نسبت به سیستم های لوله کشی مشابه است.

آب بندی مطمئن در سیستم های لوله کشی یو پی وی سی:به عنوان مثال در اتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی می باشد که نوع جوشی در صورت اجرای صحیح مطمئن تر خواهد بود به دلیل افزایش طول زیاد پلی اتیلن در مقابل دما و فشار بالای سیستم لوله کشی جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می باشند و به دلیل عدم سازگاری پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها مخصوصا لوله های مکش استخر که از بتن عبور میکنند بسیار مشکل است که این مشکل در سیستم لوله کشی نوین با کمک والکراس یا حلقه آب بند حل شده است. و همین طور عدم آب بندی مناسب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله کشی استخر و جکوزی که این مشکل در لوله کشی یو پی وی سی حل شده است.

امکان استفاده لوله،اتصالات وشیرآلات یو پی وی سی در موتور خانه های استخر و جکوزی:که به علت تنوع بسیار اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی در موتور خانه های استخر و جکوزی قابل استفاده می باشد که این امر به عنوان مثال برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا پلی پروپلین قابل صدق نمی باشد.

مقاومت لوله و اتصالات یو پی وی سیدر برابر آتش:سیستم لوله کشی یو پی وی سی هیچ گونه رسانایی به احتراق ندارد و باید در نظر گرفت که در شرایط حادثه آتش به هیچ عنوان قابلیت نفوذ به سطح لوله یو پی وی سی را ندارند .

سطح صاف و صیقلی لوله ها: لوله های یو پی وی سی از مواد بی رنگ و بو ساخته می شوند به همین جهت از سطح داخل آینه صاف خود، لوله هایی پی وی سی حداقل جریان از دست دادن از آن رد می شود , خواص فیزیکی لوله های یو پی وی سی هیچگونه تاثیر پذیری از آفتاب مستقیم و یا برف و باران ندارند.

امکان اجرای شیب در لوله ها ی یو پی وی سی:گاهی اوقات نیاز است سیستم لوله کشی به سمت موتور خانه دارای شیب باشد که این امر به راحتی در سیستم لوله کشی یو پی وی سیقابل اجرا می باشد.

افت بسیار کم فشار سیستم لوله کشی یو پی وی سی نسبت به بقیه سیستم ها

ضد رسوب و ضد اسید بودن لوله،اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی از دیگر مزیت های این سیستم نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی است.

طول عمر بالا لوله و اتصالات یو پی وی سی:به دلیل مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خوردگی طول عمر لوله،اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی بسیار بالا می باشد.

تنوع زیاد اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی:تنوع بسیار بالای اتصالات و شیرآلات یو پی وی سی در مقابل سیستم های لوله کشی مانند پلی اتیلن،پلی پروپلین،فلزی (گالوانیزه)،و پنج لایه

مقرون به صرفه بودن سیستم لوله کشی یو پی وی سی در مقابل با سیستم های لوله کشی ۵ لایه و استیل

موجود بودن لوله ،اتصالات،شیر آلات فشار قوی یو پی وی سیاز سایز ۱۶ تا ۳۱۵:که فقط این تنوع در سیستم لوله کشی یو پی وی سی موجود است و به عنوان مثال در سیستم های ۵ لایه تأمین لوله و اتصالات بالای ۳۲ میلیمتر مشکل و سایزهای بالای ۷۵ میلیمتر نیز کاملا سفارشی و حداکثر ۱۱۰ میلیمتر می باشد و این مشکل در مورد لوله و اتصالات پلی پروپلیننیز صدق می کند


اجرای بسیار آسان سیستم لوله کشی یو پی وی سی نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی

استحکام بسیار بالای سیستم لوله کشی یو پی وی سی نسبت به وزن بسیار پایین آنها که به عنوان مثال وزن لوله های یو پی وی سی یک پنجم لوله های فولادی است از دیگر مزیت های سیستم لوله کشی یو پی وی سی می باشد که در هنگام حمل و نقل کمک زیادی می کند.

ارتباط با ما:

    

کرج کمالشهر

          

09120317917

           

09113523175

           

دایی یاسر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۵
Daee Yaser

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی