گــــروه تـاســیـســاتــی دایــــی یاســــر

DAEE YASER INSTALTION GROUP... مجری سیستم های مدرن ساختمانی صنعتی و کشاورزی

گــــروه تـاســیـســاتــی دایــــی یاســــر

DAEE YASER INSTALTION GROUP... مجری سیستم های مدرن ساختمانی صنعتی و کشاورزی

گــــروه        تـاســیـســاتــی        دایــــی یاســــر

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آخرین نظرات

نویسندگان

گـروه تاسـیسـاتی دایـی یاسـر

                       

تـوان صـنعت پـلاسـت

                 

                     

مجموعه توان صنعت پلاستیک فعالیت خود را در زمینی به مساحت 6500 متر مربع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز آغاز نمود. شرکت توان صنعت پلاستیک از ابتدای تاسیس تمرکز خود را بر روی تولید انواع مخازن پلی اتیلن چند لایه ویژه آب آشامیدنی، مواد شیمیایی و مصارف کشاورزی معطوف نمود. ما با تولید مخازن پلی اتیلن کار خود را آغاز نمودیم و با استفاده از نیروی کار متخصص و توانمند داخلی توانستیم به سرعت پیچیدگی های این صنعت جذاب را شناخته و محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت را به بازار هدف خود عرضه نماییم.

               

           

با توجه به وجود تقاضای بالا برای مخازن پلی اتیلن در نیمه جنوبی کشور ، در سال های 1388 و 1393 فازهای دوم و سوم طرح توسعه کارخانه اجرا گردید که در این فازها با انجام فعالیت های تحقیق و توسعه همکاری با شرکت های معتبر اروپایی و آسیایی عضو انجمن قالبگیری دورانی دنیا اقدام به وارد نمودن پیشرفته ترین ماشین آلات موجود در این صنعت شد و ظرفیت تولید سالیانه شرکت  از 2000 تن در سال 1385 را به 8800 تن در سال 1395 ارتقا یافت و هم اکنون یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در صنعت روتو مولدینگ به شمار می رود.

 استفاده از این ماشین آلات پیشرفته و تبادل دانش فنی با شرکت های معتبر خارجی و تجربه و تخصص قبلی شرکت، موجب بهبود روزافزون کیفیت محصولات این شرکت گردیده است ؛ به طوری که در سال 1389 موفق به اخذ پروانه بهداشتی مخازن پلی اتیلن ویژه آب آشامیدنی از سازمان علوم پزشکی کشور و تاییدیه استاندارد مخازن پلی اتیلن چند لایه از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان فارس گردید.

 سرانجام با همکاری شرکت با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان فارس، استاندارد ملی مخازن پلی اتیلن ویژه آب آشامیدنی تدوین گردید و هم اکنون مخازن شرکت با بهترین استانداردها تولید می گردند. در حال حاضر این شرکت محصولات خود را با نام های تجاری «ایرسا» و «دلتا» به بازار کیفیت گرای ایران عرضه می نماید.

مواد اولیه اصلی مورد استفاده این شرکت پلی اتیلن سنگین دورانی می باشد.سایر مواد اولیه کمکی مورد نیاز از قبیل رنگدانه ها و افزودنی های مجاز پلاستیکی از بهترین شرکت های داخلی و خارجی تامین می گردند. پس از تولید محصولات، سیستم توزیع کارای شرکت که متشکل از ناوگان حمل و نقل زمینی می باشد محصولات را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار نمایندگی های شرکت در سراسر کشور قرار می دهد.

               

                  

تکنولوژی و تاریخچه تولید

پیشینه تاریخی روتو مولدینگ به زمان های بسیار دور بر می گردد، جایی که مصریان با استفاده از فرایند ریخته گری دورانی اقدام به ساخت ظروف سفالی می کردند. علاوه بر این، فرایند قالبگیری صدها سال پیش در کشور سوییس جهت تولید شکلات های تخم مرغی توخالی استفاده می گردیده است.  در سال هایی بین 1940 تا 1950 میلادی در آمریکا، روتومولدینگ به منظور تولید قطعات پلاستیکی محدودی ظهور نمود که به علت ظولانی بودن فرایند تولید آن محبوبیت بسیار کمی داشت اما در چند دهه اخیر و همراه با پیشرفتهای حاصل شده در  کنترل فرایند و مواد اولیه پلاستیکی، رشد قابل توجهی را در محبوبیت این صنعت شاهد بوده ایم

 بر اساس اسناد و مدارک موجود؛ کاربرد اولیه روتو مولدینگ در تولید سر و دست عروسک ها در دهه 1940 بوده است که بوسیله قالب های از جنس نیکل و مس و با استفاده از پلاستیک های PVC تولید می گردیده است.   این تکنولوژی جدید خیلی زود جای روش ساخت عروسک بوسیله خمیر کاغذ را گرفت به طوری که علاوه بر عروسک در تولید بسیاری از وسایل اسباب بازی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

در اواخر دهه  1950 و پس از اینکه این تکنولوژی بیشتر شناخته شد، در تولید دسته های صندلی خودرور ، موانع ترافیکی و قایق های بازی مورد استفاده قرار گرفت.  در اوایل دهه 1960 از این تکنولوژی برای تولید کانتینرهای توخالی بزرگ با استفاده از پلی اتیلن با چگالی کم استفاده گردید. در آن زمان ماشین آلات از نوع Rock & Roll  روباز بودند و دمای حرارت دهی نیز پایین و سیستم های خنک کننده نیز بسیار ضعیف بودند.

در سال 1976 انجمن قالبگیری دورانی (ARM) در شیکاگو آمریکا تاسیس گردید که در حال حاضر از بیش از 58 کشور جهان عضو دارد. هدف این انجمن توسعه و بهبود این تکنولوژی با استفاده از فعالیت های تحقیق و توسعه و تجارب شرکت های عضو است. علاوه بر این، رسالت دیگر این انجمن آگاهی مردم از مزایایی که این تکنولوژی به همراه دارد می باشد

در دهه 1980 میلادی فرایند روتو مولدینگ با توسعه مواد اولیه مورد استفاده در این صنعت توسط عرضه کنندگان مواد اولیه توسعه یافت. مخازن ذخیره با استفاده از طیف وسیعی از مواد اولیه مانند پلی استر ها، پلی پرو پیلن ها و پلی اتیلن های کم چگال و پر چگال تولید گردیدند. در سال 1984 میلادی  روتومولدینگ به عنوان بهبنه ترین روش در تولید مخازن آب و کایاک های دریای شناخته شد

                  

                   

برخی از افتخارات شرکت توان صنعت پلاستیک

1-واحد برگزیده  صنایع کوچک در صنعت قالبگیری دورانی سال 1394 به انتخاب سازمان صنعت ، معدن، تجارت .

2- دارنده گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008  از موسسه ITCC  انگلستان .

3-دارنده پروانه علامت استاندارد به شماره 754778894 از سازمان ملی استاندارد ایران .

4- دارنده  پروانه بهداشتی ساخت  به شماره 13111/36 از وزارت بهداشت .

                           

              

شرایط گارانتی و راهنمای استفاده مخازن پلی اتیلن

محصول با کیفیت و مرغوب، بهترین مبلغ خود است. خدمات پس از فروش مناسب نیز یکی از ارکان اصلی یک محصول با کیفیت می باشد. شرکت توان صنعت پلاستیک با تضمین کیفیت محصولات خود( مخازن پلی اتیلن)  و تعهدی واقعی این اطمینان را به مصرف کنندگان محصولات خود می دهد تا با خیالی آسوده خرید نمایند. آمارها  نشان داده اند که  کمتر از یک درصد از محصولات فروش رفته شرکت نیاز به خدمات پس از فروش (تعویض یا ترمیم) پیدا می کنند که این مسئله بیانگر کیفیت بالای تولیدات این شرکت می باشد.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که موجب دستیابی به  آمار پایین خدمات پس از فروش شرکت گردیده است، دستورالعمل های نصب و استفاده کامل و جامع تعبیه شده در قالب کارت گارانتی، پیامک و توضیحات دقیق نمایندگان فروش بوده است. با این حال شرکت و نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

خدمات پس از فروش شرکت شامل موارد زیر می باشد:

  • نصب رایگان اتصالات برای مشتریان
  • مشاوره نصب و ترمیم مخازن پلی اتیلن
  • ترمیم مخازن پلی اتیلن توسط تکنسین های جوشکاری پلاستیک
  • ترمیم و تعویض مخازن پلی اتیلن بر اساس مفاد کارت گارانتی و برگه راهنمای استفاده محصول

               

توان صنعت پلاستیک ، انتخابی هوشمندانه برای مشتریان کیفیت اندیش

  یکی از مهم ترین عواملی که مخازن پلی اتیلن و در کل اغلب محصولات پلاستیکی را نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار متمایز می نماید ، نصب بسیار آسان و  قابلیت تعمیر پذیری سریع و کم هزینه تر آن می باشد. تکنسین ها و نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت توان صنعت پلاستیک در سراسر کشور همواره آماده ارائه خدمات نصب و ترمیم می باشند. 

روشن است که نصب صحیح یک محصول ، نقشی مهم در افزایش دوام و کارایی آن  دارد و مخازن پلی اتیلن و سایر محصولات شرکت  نیز از این قاعده مستثنی نیستند (تحقیقات ما نشان داده است که در حالت عادی عمر مفید مخازن پلی اتیلن در شرایط آب و هوایی ایران حدود 20 سال می باشد.).  قابلیت ترمیم پذیری ساده مخازن پلی اتیلن ، یکی از مزایای اصلی این محصول به شمار می آید که مصرف کنندگان را به خرید این محصول ترغیب می نماید.

                  

     

         

   

         

    

         

تماس با ما:

                    

09120317917

                        

09113523175

          

02634704073

        

کرج کمالشهر         جنب شرکت رنوس       بازار آهن اردبیلی ها

         

پلاک 24

                          

دایی یاسر




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۵
Daee Yaser

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی